Reklaam internetiportaalides. Delfi, Äripäev, Õhtuleht, Postimees või hoopis mõni põnev nišilehekülg? Kui eesmärgiks on saavutada suur katvus lühikese perioodi jooksul, siis on “display” reklaam õige valik. Võimalik kasutada erinevaid formaate- seal hulgas ka varasemalt välja töötatud materjale ning mainekampaaniaid. Display reklaamide abil saad edasi anda lahedat visuaali, haarata tähelepanu ja maksimeerida tulemusi, valides just enda toote või brändiga enim kattuvad veebilehed. Mida täpsemalt sihtgrupp kaardistada, seda vastuvõtlikumad on uued ja ka olemasolevad kliendid sinu reklaamile.
Reklaami tulemused on täpselt mõõdetavad, seega saame kampaania lõpus tulemusi täpselt hinnata ja analüüsida. Tihti on mõislik korraldada ka “retargeting” kampaania, ehk näidata reklaami uuesti inimestele, kes juba algselt selle vastu huvi tundsid.
Väiksema eelarvega klientidele soovitame alustada reklaamiga sotsiaalmeedias ja reklaamvõrgustikes. Väiksema katvuse korral ei paista bänner piisavalt välja, ning soovitud eesmärk jääb täitmata.
Tundub huvitav? Võta meiega ühendust!
Muudame Internetis reklaamimise sinu jaoks lihtsaks, arusaadavaks ja mugavaks!